"Najnowsze ulepszenia sprawiły, że nasze kosiarki bijakowe łańcuchowe są bezkonkurencyjne"
Po osiągnięciu świetnych wyników handlowych w 2023 roku, ze sprzedażą około 150 kosiarek bijakowych we Włoszech i w Europie, firma Pellerano jest gotowa do ponownego rozpoczęcia i stawienia czoła nowej kampanii w 2024 roku.
Francesco Pellerano wyjaśnia niektóre z innowacji wprowadzonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy w celu poprawy świadomości marki, pozycjonowania na rynku i obsługi klienta w firmie z siedzibą w Salento,
>FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.