"Nasza nowa grupa docelowa jest młoda, aktywna i dbająca o zdrowie"
W Izraelu ludzie jedzą średnio po 2,5 kg daktyli Medjool rocznie. We Francji jest to 400 g, w Holandii 300 g, a w USA zaledwie 70 g - liczby te nie odnoszą się tylko do odmiany Medjool, ponieważ mieszkańcy tych krajów jedzą również inne daktyle. Medjool, topowa izraelska odmiana daktyli, której produkcja stanowi jedynie niewielki procent całości
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.