"Nasze automatyczne obieraczki są sprzedawane do 50 krajów"
W zeszłym miesiącu japoński innowator automatycznych obieraczek do owoców Astra świętował eksport swojej obieraczki do 50 krajów. Teraz firma jest zajęta przygotowaniami do udziału w targach Berlin Fruit Logistica i jest gotowa na spotkanie z gośćmi z większej liczby regionów na wystawie. Kierownik sprzedaży z firmy Astra, Ryo Takeshita podzielił się tą historią.
"Kompaktowe rozmiary ułatwiają
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.