"Naszym celem jest rozszerzenie asortymentu z 360 do 500 pozycji w ciągu dwóch lat"
Od prawie trzech dekad rodzina Bidi jest obecna na rynku hurtowym w Düsseldorfie. To, co kiedyś zaczęło się od skromnego stoiska na rynku hurtowym, służącego do centralnych zakupów na potrzeby własne firmy w jej czterech sklepach detalicznych, rozwinęło się w uznaną grupę przedsiębiorstw. "Dziś nadal mamy dział detaliczny i hurtowy, które są ze sobą ściśle powiązane i mimo kilkukrotnej ekspansji

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.