"Naszym celem jest zaoferowanie w tym sezonie ponad 300 pozycji z produkcji regionalnej"
We wtorek, 16 maja, Knuspr zaprosił przedstawicieli prasy do zajrzenia za kulisy, a także przedstawił regionalnych producentów. Od około dwóch lat klienci w Monachium i Frankfurcie mogą zamawiać świeże produkty za pośrednictwem usługi online. W ten sposób firma koncentruje się w szczególności na regionalnych, zrównoważonych i przede wszystkim świeżych produktach, które powinny docierać do klientów.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.