NFU przedstawia strategię mającą na celu pobudzenie brytyjskiego ogrodnictwa w obliczu pustych półek sklepowych
NFU ujawniło swoją strategię, aby pobudzić brytyjskie ogrodnictwo wśród trwających zakłóceń w łańcuchu dostaw i pustych półek supermarketów. Strategia, ogłoszona w środę 1 marca, zawiera dziesięć kluczowych elementów, takich jak dostęp do siły roboczej i sprawiedliwość w łańcuchu dostaw.
Wynika to z faktu, że brytyjskie przedsiębiorstwa ogrodnicze zmagają się z bezprecedensową presją inflacyjną, zwłaszcza na energię
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.