NFU wprowadza ambitną strategię wzrostu dla brytyjskiego ogrodnictwa
Na tle pustych półek supermarketów, NFU uruchomiło strategię mającą na celu pobudzenie brytyjskiego ogrodnictwa. Jeśli zostanie ona poparta przez rząd, może to być rozwiązanie minimalizujące przyszłe zakłócenia w łańcuchu dostaw.
Strategia określa dziesięć głównych polityk, które stanowią podstawę sukcesu sektora, umożliwią długoterminowy wzrost i zapewnią świeże dostawy produktów na półkach supermarketów.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.