"Nie możemy obniżyć naszych cen, aby utrzymać się na rynku"
"Jesteśmy rozwijającą się firmą, która w dużej mierze skupia się na przetwórstwie, co pomogło nam współpracować zarówno z dużymi sieciami handlowymi w północnych Włoszech, jak i za granicą. Niestety zostaliśmy poproszeni o obniżenie naszych cen, głównie na niektórych rynkach, takich jak francuski" - informuje Gianluca Manfredi, prezes apulijskiej spółdzielni La Cupa.
Według menedżera "Francja dba o jakość, ale to
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.