Nie poddawaj się, po prostu to zrób: Budowa szklarni dachowej na Ukrainie w czasie wojny
W pełni wyposażona szklarnia dachowa została niedawno oddana do użytku przez zespół Grupy Perspekta w rejonie Kijowa na Ukrainie. Realizacja projektu zajęła prawie dwa miesiące budowy, w mroźnej zimowej aurze, podczas gdy nad głowami odbywały się ataki rakietowe.
"Budowa szklarni w czasie wojny wymaga odwagi i determinacji" - mówi Maria Melnychenko, dyrektor generalny Perspekta Group.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.