"Nie potrzebujemy wyrafinowanych szklarni, ale dobrego produktu, który nie zrujnuje rolnika".
"Zawsze chciałem mieć firmę, która koncentruje się na całorocznej produkcji zdrowej żywności, zapewniając wysokiej jakości i bezpłatne szkolenia. Pierwsze dwa szkolenia, które uruchomiliśmy, zyskały dużą popularność, ponieważ wiele osób chciało je śledzić. Spotkaliśmy się jednak z dziwnymi minami, ponieważ dlaczego mielibyśmy zapewniać bezpłatne szkolenia, jeśli ktoś jest skłonny za nie zapłacić? Jednak pieniądze były problemem dla większości
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.