"Niedobór wykwalifikowanych pracowników w szwajcarskiej branży gastronomicznej zwiększa popyt na produkty convenience"
W 2022 r. spółdzielnia fenaco osiągnęła najwyższą sprzedaż netto od momentu jej założenia, wynoszącą 8,06 mld CHF. Przy 138,4 mln CHF i zwrocie ze sprzedaży na poziomie 1,7%, wynik operacyjny (EBIT) jest również przekonujący i zgodnie z oczekiwaniami powrócił do poziomu osiągniętego przed nadzwyczajnymi latami pandemii. Spółdzielnia rolnicza może zatem spojrzeć wstecz na ogólnie pozytywny rok finansowy w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.