Niedrogie rozwiązania do monitorowania temperatury dla hodowców i logistyków w Maroku
Modernizacja operacji i dostosowanie się do nowych realiów klimatycznych przy jednoczesnym utrzymaniu rentowności stało się prześladującą kwestią dla profesjonalistów z sektora rolniczego. Według Mehdi Bencherkoun, CEO DMB Futuris, nie trzeba iść na całość i rozbijać banku na drogie rozwiązania, kiedy można pójść na kompromis i korzystać z tanich rozwiązań, które działają bardzo dobrze, takich jak narzędzia do
Modernizacji i adaptacji do nowych realiów klimatycznych przy jednoczesnym zachowaniu rentowności.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.