Niektórzy włoscy producenci klementynek wolą zaopatrywać Europę Wschodnią
Kampania na rzecz klementynek z Apulii ruszyła pełną parą, a pozytywny trend w sprzedaży jak dotąd zjednoczył operatorów i producentów, po latach, w których wydawało się, że dominuje zniechęcenie.
Produkt sprzedaje się, pomimo niewielkich i fizjologicznych wahań cen, a pogoda pozwoliła owocom utrzymać się dobrze, ale mniej niż oczekiwano
.FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.