Nienormalność to nowa norma w branży logistycznej
"Musimy przyzwyczaić się do tego, że sytuacje awaryjne stają się regułą. Naszą rolą musi być nie tylko organizowanie przesyłek, ale także informowanie i doradzanie klientom w sposób terminowy, aktualny i dokładny" - mówi Massimo Delpozzo, kierownik sprzedaży włoskiej firmy logistycznej Nord Ovest, koncentrując się na obecnej sytuacji w Kanale Sueskim.
Massimo Delpozzo
"Prawie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.