Niezależne badania potwierdzają wartość inicjatyw rolniczych firmy Bayer na rzecz drobnych producentów rolnych
Drobni rolnicy twierdzą, że ich źródła utrzymania poprawiły się po uczestnictwie w inicjatywach prowadzonych przez firmę Bayer. Jest to wynik badań przeprowadzonych przez niezależną firmę 60 Decibels zajmującą się pomiarem wpływu społecznego na cztery projekty Bayer dla drobnych rolników w Indiach, Bangladeszu, Kenii i Meksyku/Hondurasie. W każdej z czterech ankiet zdecydowana większość uczestników stwierdziła, że programy przyniosły

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.