Niezależnie od inflacji Polacy kupują zdrową żywność
Rosnące ceny sprawiają, że zakupy spożywcze są dla Polaków bardziej stresujące niż rok temu. Przyznaje to 48 proc. polskich konsumentów - wynika z raportu Deloitte. Rosnące ceny produktów to główny powód zdenerwowania. Jednak rozsądek przeważa nad emocjami. Ponad połowa kupujących jest gotowa zapłacić więcej za żywność, która przyczynia się do ich zdrowia i dobrego samopoczucia, a 84% podczas zakupów bierze pod uwagę

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.