Nowe badania ujawniają rolę mrożonek w ograniczaniu marnotrawstwa żywności
Przy prawie 40% całej żywności w Stanach Zjednoczonych, która pozostaje niezjedzona, marnowanie żywności jest ważnym i istotnym problemem dla wielu kupujących. Dwa nowe badania pokazują, że konsumenci sięgają po mrożonki, aby zmniejszyć ilość odpadów żywnościowych w domu. Publikacje Cornell University Dyson School of Business i firmy badawczej 210 Analytics rzucają światło na niższe wskaźniki marnotrawstwa

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.