Oczekuje się, że całoroczne wyniki za rok obrotowy 2023 wykażą spadek zysku po opodatkowaniu w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Pomimo rozpoczęcia szczytu sezonu, nie odnotowano silnego ożywienia w ruchu ładunków. Równowaga między podażą a popytem uległa złagodzeniu ze względu na wzrost liczby nowo wybudowanych statków, a krótkoterminowe poziomy stawek frachtowych nie utrzymały trendu wzrostowego. Zysk po opodatkowaniu w II kwartale roku obrotowego 2023 wyniósł 187 mln USD i był znacznie niższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W Ameryce Północnej ruch ładunków wykazał pewne

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.