"Od czasu wprowadzenia naszej nowej marki sprzedaż wzrosła o 36%".
Global Star, saudyjski producent i importer świeżych produktów, zaprezentował nową tożsamość marki, Delizia ®, w oświadczeniu wydanym przez CEO Stephano Iorini. Według Ioriniego, "marka symbolizuje nasze zaangażowanie w innowacyjność, doskonałość i zróżnicowaną gamę produktów spożywczych i usług, które dostarczamy do Królestwa Arabii Saudyjskiej, Bahrajnu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i nie tylko".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.