Od produktów zaawansowanych technologicznie po produkty niższej jakości, które są akceptowane przez różne grupy demograficzne.
"Często myślimy o problemach związanych z bezpieczeństwem żywnościowym, np. 70% żywności potrzebnej w 2050 r., ale co ciekawe, nikt nie klika dwukrotnie, gdzie. Nie jest to problem rozłożony równomiernie. Populacja rośnie w Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Południowej, ale wszędzie indziej maleje, utrzymuje się na stałym poziomie lub wkrótce się zmniejszy. Co ciekawe, cały ten wzrost dotyczy określonego obszaru, gdzie niektórzy są wyjątkowo
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.



