OneThird pozyskuje 2,75 miliona euro na rozwiązanie problemu 1 biliona dolarów traconych rocznie na skutek marnowania żywności
OneThird, napędzana sztuczną inteligencją firma zajmująca się technologią żywnościową, stworzona w celu rozwiązania problemu rocznej utraty jednej trzeciej całej produkowanej żywności z powodu psucia się, ogłosiła, że firma pozyskała 2,75 mln euro (3 mln USD) w późnej rundzie finansowania zalążkowego, zwiększając łączną kwotę dotychczas pozyskanego finansowania do 5,75 mln euro (6,1 mln USD).
Późne finansowanie zalążkowe zostało poprowadzone przez holenderskiego inwestora wpływu Pymwymic (akronim
.FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.