OneThird pozyskuje 2,75 miliona euro na rozwiązanie problemu 1 biliona dolarów traconych rocznie na skutek marnowania żywności
OneThird, napędzana sztuczną inteligencją firma zajmująca się technologią żywnościową, stworzona w celu rozwiązania problemu rocznej utraty jednej trzeciej całej produkowanej żywności z powodu psucia się, ogłosiła, że firma pozyskała 2,75 mln euro (3 mln USD) w późnej rundzie finansowania zalążkowego, zwiększając łączną kwotę dotychczas pozyskanego finansowania do 5,75 mln euro (6,1 mln USD).
Późne finansowanie zalążkowe zostało poprowadzone przez holenderskiego inwestora wpływu Pymwymic (akronim
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.