Opakowania na świeże produkty, które ograniczają straty i odpady w warunkach otoczenia
Pakowanie świeżych produktów, które może przedłużyć okres ich przydatności do spożycia w warunkach otoczenia, zmniejszając tym samym ilość odpadów żywnościowych, pozostaje w centrum zainteresowania Post-Harvest Solutions. Firma ta, założona w Izraelu w 2004 r. w celu dostarczania rozwiązań opakowaniowych dla sektora świeżych produktów, znana jest z serii Zoepac - rozwiązań do pakowania w atmosferze modyfikowanej.
Po lewej i prawej stronie torby z
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.