Opakowania papierowe mają dobry wizerunek ekologiczny
Niemieccy konsumenci uważają opakowania papierowe za szczególnie przyjazne dla środowiska. Niemniej jednak, są oni sceptycznie nastawieni do innowacyjnych produktów, takich jak papierowe butelki. Pokazuje to ostatnie badanie przeprowadzone przez Uniwersytet w Bonn i Forschungszentrum Jülich. W badaniu wzięło udział prawie 3000 kobiet i mężczyzn z całych Niemiec. Wyniki zostały opublikowane w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.