"Opakowanie powinno przyciągać uwagę klienta i pomagać w szybkiej sprzedaży produktów".
Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi ekologicznych opakowań, a supermarkety zdecydowały się pójść w ich ślady, mówi Adam Sikorski, dyrektor sprzedaży polskiej firmy opakowaniowej SoFruPak: "Obserwuję rynek opakowań z naszej perspektywy i z roku na rok widzę coraz większe zainteresowanie opakowaniami kartonowymi. Świadomość ekologiczna ma coraz większy wpływ na wybory konsumentów. Coraz więcej supermarketów i sklepów z owocami

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.