Oparte na sztucznej inteligencji oprogramowanie do zarządzania zapasami, które "maksymalizuje marże i minimalizuje straty".
"Zwiększenie sprzedaży i ograniczenie marnotrawstwa żywności" to cel oprogramowania IDA opartego na sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to, opracowane przez Mateo Beacco, Mathieu Grosso i Alexa Chataignera, ma na celu "optymalizację zarządzania świeżymi produktami zarówno w sklepach ogólnospożywczych, jak i supermarketach". Uruchomiona w lutym 2023 r. IDA zdobyła już kilka sieci dzięki swoim pozytywnym wynikom. Start-up

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.