"Oprócz delikatnego obchodzenia się z produktami, maszyna może osiągnąć wagę ustawioną do napełniania siatek".
"Targi w Madrycie okazały się sukcesem i obecnie kontaktujemy się ze wszystkimi zagranicznymi operatorami, którzy odwiedzili nasze stoisko", informują Nicola Antonacci (kierownik sprzedaży) i Arianna Zammarchi (osoba kontaktowa) z Zetapack.
Od lewej: Nicola Antonacci, Arianna Zammarchi, od prawej do lewej: Hugues Martel (agent Zetapack we Francji) i Mathilde Perez (Ferrier)
"Pokazaliśmy
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.