"Oprócz zdrowia i wygody coraz ważniejsza staje się przyjemność"
"Konsumenci coraz bardziej skupiają się na zdrowiu i wygodzie. Jednak aspekt przyjemności staje się coraz bardziej istotny" - twierdzą Wim Kleinjan, dyrektor zarządzający, i William de Vries, dyrektor handlowy Fruity Pack.
"Ciężko pracujemy nad dalszym rozwojem naszych innowacyjnych koncepcji convenience. Rozszerzamy naszą ofertę Pick and Mix - gdzie konsumenci mogą wybierać pomiędzy
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.