Opublikowany zakres zadań dla badania rynku świeżych produktów w RPA
W dniu 14 lutego Komisja ds. Konkurencji (Komisja) opublikowała Warunki badania rynku świeżych produktów, ogłaszając swój zamiar przeprowadzenia badania rynku świeżych produktów w Republice Południowej Afryki. Badanie rynku rozpocznie się co najmniej 20 dni roboczych po opublikowaniu Terms of Reference (ToR).
W listopadzie 2021 roku Komisja przeprowadziła badanie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.