Ostatnie wolne miejsca na spotkania B2B z kupcami z dużych sklepów detalicznych
Auchan, Biedronka (Jeronimo Martins), Carrefour, Intermarche, Spar, Dino, E. Leclerc, Arhelan, Chata Polska, frisco.pl z Grupy Eurocash, Nasz Sklep, Polo Market, Stokrotka, Żabka to wielkopowierzchniowe sieci handlowe, które potwierdziły swój udział w spotkaniach B2B, które odbędą się w Warszawie podczas wydarzenia organizowanego przez lidera Fresh Food w dniach 19-20 września.
Będą

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.