"Ostry spadek handlu produktami z Ameryki Północnej do Europy zmienił naszą działalność"
W latach 90. eksport świeżych produktów z Ameryki Północnej do Europy był znaczący, ponieważ USA i Meksyk były w stanie dostarczać produkty niemal przez cały rok, czego Europa nie mogła zrobić. Francuz Thierry Delapre dostrzegł szansę i wyemigrował z Francji do Kalifornii w 1993 roku, aby rozpocząć działalność eksportową, która była w pełni poświęcona zaspokajaniu całorocznego zapotrzebowania Europy na
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.