Owocowa Atrakcja odnotowuje 80% obłożenia w ciągu pięciu miesięcy od świętowania 15-lecia.
Fruit Attraction będzie obchodzić swoje 15-lecie od 3 do 5 października i według Marii Jose Sanchez, dyrektorki targów, na pięć miesięcy przed rozpoczęciem targów ma już 80% obłożenia. Sanchez zaprezentował edycję 2023 targów, które są organizowane przez IFEMA MADRYD i FEPEX, w Ambasadzie Brazylii przy okazji jej udziału jako Prominent
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.