Passionfruitowa pasja się zwraca
"Myślę, że passionfruit przez długi czas był produktem zaniedbywanym - niewielu rolników uprawia go jako priorytetową uprawę i prawie nikt nie idzie do sklepu, aby kupić passionfruit. Chcemy to zmienić" - mówi Alex de Sousa z firmy Aril Farms, której nazwa chciałaby być kojarzona z wysokiej jakości passionfruitem.
Cztery lata temu zaczął testować passionfruit, aby przeciwdziałać skromnym owocom, zwanym również
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.