Peru może mieć świetną kampanię imbirową dzięki spadkowi wolumenu w Chinach
Od czasu pandemii COVID-19 imbir przyciągnął uwagę rynku międzynarodowego ze względu na swoje właściwości lecznicze. Miało to pozytywny wpływ na jego eksport, dzięki czemu skoczył z 25. najbardziej eksportowanego produktu rolnego Peru przed pandemią na 12. w 2021 roku. Jednak w 2022 r. spadł o dwa miejsca w tym rankingu. To sprawiło, że wielu zaczęło się zastanawiać, czy imbir

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.