Peru wzmacnia pozycję na rynku Forex dzięki rekordowemu eksportowi w 2022 r.
Peruwiański eksport stale rósł w ciągu ostatnich dwóch dekad dzięki wspólnej i skoordynowanej pracy sektora publicznego i prywatnego. W 2022 roku Peru osiągnęło rekordowe 63,193 mld USD w eksporcie, co oznacza wzrost o 3,7% w stosunku do 2021 roku.
Minister handlu zagranicznego i turystyki Fernando Helguero wyjaśnił, że w ubiegłym roku 9 127 peruwiańskich przedsiębiorstw (+6%) wyeksportowało 4 953 produkty (+3%) do 168
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.