Peruwiańska kampania wapienna przechodzi przez wyboje po udanym starcie
Po udanym początku kampanii peruwiańskich limonek w 2023 r., w ostatnich tygodniach nastąpił trudny okres, który przerwał dobrą passę tego cytrusa.
W szczególności w 22. tygodniu dostawy wyniosły około 343 ton, czyli o 24% mniej niż w tym samym tygodniu poprzedniego roku. Pomimo tego, skumulowany wynik za cały rok sięga 17 222 ton, tj. 23%
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.