Peruwiański eksport cytrusów spadł o 11%
Tydzień po zakończeniu kampanii cytrusowej, peruwiański eksport cytrusów wyniósł 223 755 ton, czyli o 11% mniej niż w poprzedniej kampanii. Według danych Fresh Fruit, w ostatnim tygodniu Peru wyeksportowało 2.872 ton cytrusów, czyli o 83% więcej niż w ubiegłym roku. Kraj eksportował swoje cytrusy do 15 miejsc docelowych, choć pierwsze trzy skupiały 73% wszystkich wysyłek.
Główne
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.