Peruwiański eksport papai spadł o ponad połowę w pierwszym kwartale 2023 r.
W pierwszym kwartale 2023 roku peruwiański eksport papai zmniejszył się o 64% pod względem ilości i 57% pod względem wartości w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku, a wysyłki wyniosły łącznie 45,3 tony za 165 000 dolarów, przy międzynarodowej średniej cenie 3,65 dolarów za kilogram, która była o 19% wyższa niż w ubiegłym roku. Według Fresh Fruit, "ten spadek wysyłek jest spowodowany środowiskowymi i społecznymi
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.