Peruwiański eksport pitahaya znacznie wzrósł w 2023 r.
W 2023 r. peruwiański eksport pitahaya odnotował znaczny wzrost, według wstępnych danych Sunat. Wartość eksportu wyniosła 212 676 USD, czyli o 1 071% więcej niż w poprzednim roku, według Rafaela Zacnicha, kierownika badań ekonomicznych w ComexPerú.
Pod względem wolumenu, dostawy wzrosły z 4 301 ton w 2022 r. do 96 440 ton w 2023 roku. Ten znaczący wzrost wynika głównie z

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.