Petycja wzywająca największe brytyjskie supermarkety do bardziej sprawiedliwego traktowania brytyjskich rolników osiągnęła 75 000 podpisów
Petycja wzywająca największe brytyjskie supermarkety do bardziej sprawiedliwego traktowania brytyjskich rolników zyskała znaczną popularność, gromadząc ponad 75 000 podpisów. Zainicjowana przez firmę Riverford, zajmującą się rolnictwem ekologicznym, kampania #GetFairAboutFarming wystosowała sześć tygodni temu list otwarty do prezesów Tesco, Sainsbury's, Asda, Morrisons, Aldi i Lidl, ostrzegając ich o krytycznym stanie branży rolniczej.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.