Pierwsza edycja B2B targów Sana 2023 okazała się sukcesem
Z 650 wystawcami, 20 000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej i 12 500 operatorów, z czego 10 procent z zagranicy, 12 500 odwiedzających (taka sama liczba jak w poprzedniej edycji, ale tym razem wyłącznie B2B), werdykt w sprawie Międzynarodowej Wystawy Produktów Ekologicznych i Naturalnych-Sana 2023 jest więcej niż pozytywny.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię zdjęć
(Fot: Sana Press
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.



