"Pierwsze komercyjne sadzenie cytrusów po dokładnych testach na naszej egipskiej farmie testowej"
Dzięki strategicznym biurom zaopatrzenia w RPA, Peru, Chile i Egipcie oraz biuru zakupów w Chinach, Jaguar the Fresh Company obsługuje klientów na pięciu kontynentach. "Ta strategia się opłaca. W ostatnich latach zainwestowaliśmy na przykład w farmę testową w Egipcie. Testujemy tam wiele nowych odmian przeznaczonych zarówno na rynek europejski, jak i azjatycki" - zaczyna swój artykuł reklamowy holenderska firma.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.