Plan naprawczy, zwiększenie produkcji i wspólne specyfikacje dla producentów kiwi we Francji
Podczas konferencji prasowej w SIVAL, organizacja producentów kiwi z Francji odniosła się do swojego pragnienia zwiększenia produkcji i ustanowienia wspólnych specyfikacji. Dokonano pierwszej oceny kampanii 2022 roku, a także omówiono działania na rok 2023.
Mimo erozji producentów i silnej europejskiej konkurencji (300 tys. ton dla Włoch, 320 tys. ton dla Grecji, +40 tys.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.