Pochodzenie i ceny świeżych produktów zmieniają się
W 2012 roku firma Terra Exports została założona jako międzynarodowy sprzedawca świeżych produktów z siedzibą w Nevadzie w USA. To, co zaczęło się jako jednoosobowa firma, rozrosło się do globalnego zespołu, reprezentowanego przez 23 różne narodowości, mówiące łącznie 15 różnymi językami.
"Jesteśmy aktywni w ponad 65 krajach na całym świecie. Ponieważ działamy na rynku globalnym, potrzebujemy zróżnicowanego
Zespołu.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.