Pojawienie się marki SPAR ważnym kamieniem milowym w rozwoju handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Uzbekistanie
Szwecja: Coop ogłasza restrukturyzację, planuje redukcję etatów
Coop Sweden ogłosiło plany restrukturyzacji organizacji w celu zwiększenia konkurencyjności i zaoferowania lepszych cen i promocji swoim członkom. W ramach restrukturyzacji Coop Sweden zlikwiduje około 100 stanowisk w swoim biurze w Solna i wdroży inne środki, które pozwolą zaoszczędzić ponad 300 mln SEK. Nowa struktura organizacyjna

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.