"Pomimo wysokich cen, popyt na mandarynki Orri pozostaje jak na razie wysoki"
Kampania hiszpańskiej mandarynki Orri już trwa, gdyż w tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza sprzedaż. Ceny są znacznie wyższe niż w poprzedniej kampanii, z uwagi na mniejszą dostępność podaży, natomiast popyt pozostaje wysoki.
"Hiszpańska Orri nie była sprzedawana ani kupowana w zeszłym tygodniu. W tym tygodniu dotarła na półki europejskich supermarketów" - stwierdził Guillermo Soler, menedżer Orri
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.