Ponad 90% wystawców z Fruit Attraction 2022 weźmie udział ponownie w 2023 roku
Sześć miesięcy przed rozpoczęciem, ponad 90% wystawców, którzy uczestniczyli w poprzedniej edycji Fruit Attraction potwierdziło, że weźmie udział w Fruit Attraction 2023. Jubileuszowa, 15. edycja targów odbędzie się w dniach 3-5 października w Madrycie, a organizacja planuje przeprowadzić największą i najbardziej kompletną ze swoich edycji z udziałem 1800 firm i 90 000
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.