Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży SPAR Veggie w latach 2018-2023
Belgia: Too Good To Go testuje zarządzanie zapasami za pomocą sztucznej inteligencji
Too Good To Go stara się pomóc w wojnie z marnowaniem żywności za pomocą sztucznej inteligencji. Na przykład narzędzie może teraz ostrzegać sklepy o produktach, których data ważności zbliża się do końca i natychmiast sugerować zniżkę.
Źródło: retaildetail.eu
Austria: Sprzedaż produktów SPAR Veggie wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich pięciu lat.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.