Poparcie konsumentów dla Sprawiedliwego Handlu pozostaje silne - pomimo globalnego kryzysu kosztów utrzymania
Konsumenci na całym świecie pozostają wierni Fairtrade jako najbardziej widocznej i zaufanej etykiecie etycznej, zgodnie z nowymi wynikami badań opublikowanymi dziś przez GlobeScan i Fairtrade.
Blisko trzech na pięciu (56%) kupujących ankietowanych w 12 krajach stwierdziło, że są skłonni zapłacić więcej za produkt Fairtrade, pomimo rosnących kosztów życia. Podczas gdy konsumenci są

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.