Potrojenie sprzedaży w 5 lat nie jest dla każdego
"Zmieniając pokolenia, nie możemy zapominać o wartościach, które zostały nam przekazane przez tych, którzy przed nami pracowali na tej samej ziemi" - mówi Alessandro Speranza, kierownik sprzedaży rodzinnej firmy o tej samej nazwie, zlokalizowanej w Vittorii na Sycylii, którą prowadzi wraz z bratem Giuseppe.
Od czasu, gdy ostatni raz spotkaliśmy się ze Speranzą w 2018 roku, firma dokonała czegoś więcej niż tylko
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.