"Powrót do normalności z mniejszymi zbiorami"
Kampania we Francji w 2022 r. była wyjątkowa, z obfitymi zbiorami wynoszącymi prawie 50 000 ton, w porównaniu ze średnią wynoszącą 40 000 ton (20 000 ton w Périgord i 20 000 ton w regionie Grenoble). Nadwyżka ta była "trudna do sprzedania na nasyconym rynku światowym, co doprowadziło do spadku cen dla producentów. Podaż przewyższała popyt, a konsumpcja była niska. Łagodna jesień 2022 roku

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.